Sunday, November 6, 2011

Sanah helwah n Hepy besday Mak n Mak Teh ! *twins*

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum semua :D

kembar yang comel :D

entry kali ni simple je. ana nak ucapkan happy birthday untuk Mama Tipah (mak ana okay!) n Mama Deah yang ke. tett ! *dirahsiakan*. hihi. mereka ni twins okay!


"Semoga kalian sentiasa di dalam rahmat n redha Allah, sentiasa sabar dalam mengharungi ujian Allah dan dikurniakan kesihatan yang baik dalam beribadah kepadaNya. ameen. ♥ Hearts; Hearts;


*stay cunnn okay ! hihihi * :D


Rainbow cake


Cream puff



blueberry cheese tart. nyummy~








ana tertarik dengan sebaris ayat dari 1 website ni, urm semoga ianya berguna buat kita semua, insyaAllah, ♥ ♥ ♥

"Sebaik-baik umur adalah yang dipanjangkan umur tetapi penuh dengan taat kepada Allah da amal soleh. Seburuk-buruk umur adalah yang panjang umurnya tetapi penuh dengan dosa dan maksiat kepada Allah. "

Semoga kita sama2 dapat akhiri hidup kita dalam husnul khatimah (pengakhiran yang baik).

"Ya Allah, akhiri hidup kami dalam husnul khatimah(pengakhiran yang baik), jangan lah Engkau akhiri hidup kami dalam Suul Khatimah (pengakhiran yang buruk)".

***


♥ ♥ ♥ SAYANG MAMA TIPAH n MAMA DEAH SANGAT2 !!! ♥ ♥ ♥
(macam yang maksu suruh, hihi)

Wassalam,
ShimaMia

***
Firman Allah S.W.T :
" Dan Tuhanmu telah memerintahkan agar kamu jangan menyembah selain Dia dan hendaklah berbuat baik kepada ibu bapa. Jika salah seorang di antara keduanya atau kedua-duanya sampai berusia lanjut dalam pemeliharaanmu, maka sekali-kali janganlah engkau mengatakan kepada keduanya perkataan 'ah' dan janganlah engkau membentak keduanya, dan ucapkanlah kepada keduanya perkataan yang baik."
(Surah al-Isra' 17:23)

No comments: