Saturday, December 25, 2010

di permulaan yang baru.


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum semua :)


Alhamdulillah, akhirnya rindu nak wat blog terubat. lama gak la saya tinggalkan dunia blog ni da smpai berhabuk dan berdebu blog ni. nak dekat setahun la kot. hihi. tapi bila dok usha blog2 membe2 lain terus cam wahhh. rinduunyaaa nak berblogging, nak membebel kt blog lagi nak apa. ha banyak la. tak tersenarai dalam list. :D kalau dulu, sehari tak merepek, tak membebel kat blog sampai susah nak tidur, tak lalu makan.hebat tak hebat penangan blog?

tapi.. sekarang ni da tak berapa nak reti membebel macam dulu. (aiceh~) biasa la umur semakin meningkatkan. dah tak UNDER age lagi. huaa3. bahagiaaaa tak ada la orang asyik tanya eh belajar kt u mana? (time sekolah). -.-.. nampak sangat muka ni tersangatlah Mature.. sobsobs masa tu hanya mampu tersenyum dengan manis. dalam hati, jangan cakap la. ya Allah.. :'(
Oh hampir terlupa nak bagitahu, post2 yang lama, dengan berat hatinya saya DELETE !~ dan kesedihan itu mula menyelubungi.. :( (jangan di tangisi lagi sesuatu yang telah tiada)

Okay, sekarang ni penggunaan bahasa yang saya praktikkan untuk blog yang baru ni, taip ayat yang penuh, walaupun bukan semua kan? almaklum la, pemikiran dah semakin berjinak2 menuju ke arah kematangan yang lebih :). insyaAllah.. oh sangat kaku rasanya weh. jari2 ni laju je nak wat shortform. tapi takpe la. baru bermula sebuah perjuangan~ :)
oh semangatnya !

okay la, cukup la kan entry yang baru ni. ke nak lebih lagi ? dah Fullstop~
semoga dengan permulaan yang baru ni. semakin rajin la saya untuk kembali berjuang berblogging bersama blogger :) plus corak penggunaan bahasa melayu dalam penulisan saya yang dah tak berapa mahir ni (konon2 je) dapat d pertingkatkan lagi dengan senang hati :)
insyaAllah..

salam,
shimaMia

***
"Kemenangan & kejayaan itu sedang menanti di hadapan kita, walaupun tekanan semakin dahsyat dan keras menghimpit kita, tetapi ingatlah bahawa sesungguhnya fajar mentari pastikan terbit walaupun kegelapan masih berpanjangan"
(Imam Hassan al-Banna)

No comments: