Sunday, January 30, 2011

ya :)

Bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum semua !


okay da mula berhabuk la teratak saya ni :) meh saya nak bersih2 kan sikit dengan celoteh yang tak seberapa ni, hihi. dari hari 1st masuk sem 2 ni, saya konon2 mula da tak kenal erti relax, oh buat kerja semua cepat aiceh~ Alhamdulillah, berkat belajar pengalaman baru dari clinical kat hospital selayang~ ohhh sangat merindui sume kat situ. bestnye ! eh lupe pulak nak cite, okay sem 2 ni da merasa clinical kat hosp.. sangat mencabar la jugak. hari2 terakhir tinggalkan hosp. selayang. uwaaa tak dapat weh nak tahan air mata ni bila ada sorang nenek ni nangis sambil peluk saya.. sobsob.. :( punya la saya nak tahan air mata ni, tengok nenek dok mengalir je air mata, last2 tumpah jugak. sebak :( rindu nenek ! rindu kong kong cenonet.. rindu CI, SN, JM, PPK, doktor, detition, radiographer, sume2 la n especially patients.. :( okay, banyak sebenarnye nak cite pasal ape yg saya dapat kat sana.. uwaaa RINDU, hanya Allah y tawu.. ♥



skang ni cuti raya cina, berakhirnye sebuah dendam rindu kat uma, family, katil, bantal, n mawayi (kucing ksygn). hahaha ! sampai2 uma je, tercarik2 mawayi, selalunya dia la jadi penyambut tetamu yang setia, tiba2 kali ni takde pulak... okay fine, akhirnya misi mencari mawayi berjaya ! punya la sedap dia tido bawah meja ni.. last2, dia parking atas riba saya jugak. bertuah punya mawayi ! :) takpela rindu punya pasal ! :)

eh, alamak ~ da lambat. mau siap2 .. ada date dengan akak :) hihi
nanti kalau rajin lagi saya update okay..

Salam,
ShimaMia

***
Diriwayatkan daripada Anas r.a :
" Nabi Muhammad SAW pernah bersabda : " Tidak ada seorang pun di antara kalian dipandang beriman sebelum ia menyayangi saudaranya sesama Muslim seper halnya ia menyayangi dirinya sendiri."

No comments: