Wednesday, May 4, 2011

final exam n osce done ! ^^

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..



Alhamdulillah, akhirnya debaran y menyesakkan nafas dan menyerabutkan otak serta setiap kegelabahan da reda akibat final exam n osce. hihi (aicehhh ayat buku).. hihi.. akhirnya penantiaannku berakhir, thanx Allah ! ^^

final exam? no komen.. osce? double triple no komen!~ T_T.. ya, memang susah.. hanya itu y mampu saya ucapkan sekarang.. memang takde bnde y senangkan kat dunia ni, kita semua perlu istiqomah dalam usaha yang gigih beserta doa.. takpa2, ingat Allah tahu apa yang terbaek untuk kita.. so shima n kawan2, ciayooo!! ^^

bookfair pon best, Alhamdulillah.. akhirnya dapat beli apa yang di idam2kan selama ni.. thanx Allah ! ♥ ♥ ♥ , dapat jumpa sahabat2 di sana, thanx maryam + siti + kak echot + kak eemah + terjumpa kawan2 kat sana.. Alhamdulillah.. semoga ukhuwah tu terjaga :)

18/5 start practical untuk sem 2 ni, dapat kat hospital selayang. hope saya dapat la perform terbaek tuk patients.. ameen ^^.. dupdapdupdappp.. ♥
n buat kawan2 yang dapat hospital selayang, kajang, klang, n ampang.. smoga kita kuat n tabah dalam mengorbankan cuti sem kita untuk berbakti n mengharumkan nama uitm puncak alam.. yeaahh ! bittaufiq wannajah+all d best+ciayo+selamat maju jaya ! (gumbiranya la budak ni.. heeehee)

buat semua visitors teratak usang ni ( konon2 ramai yang melawat, walaupon tak~.. :P).. insyaAllah nanti kalau saya ada masa, saya masukkan lagi cerita2 yang saya dapat dari blogwalking ke apa ke ya? insyaAllah.. ilmu Allah tu luas sangat2.. (^^,)

***

da macam sesi berjumpa peminat la pulak (perasaannya), takpe2 bukan selalu kan? hihi..
doakan yang terbaek buat saya n kawan2 y disayangi..
may Allah bless of us.. ameen.

wassalam,
ShimaMia

***

Rasulullah bersabda :

" Tidaklah sempurna iman seseorang di antara kalian hingga dia mencintai saudaranya sebagaimana dia mencintai dirinya sendiri."
(HR Bukhari & Muslim).


1 comment:

Fuad Amin said...

huhuhu.....kite kena kuat hadapi ujian Allah yang sentiasa hadir dalam hidup kita...moga2, kesabaran kita akan mendapat hadiah/kemanisan atas kejayaan kita dalam bersabar.